Förbud att kopiera från redjuliet's blogg!

Det är förbjudet att kopiera
eller spara bilder och texter som finns i min blogg!
Vänligen respektera detta!
Frågar först!

söndag 14 november 2010

Utställning: Modefotografi genom tiderna

Hej!

Idag har jag varit på fotografiska på en stor fotoutställning. Det var mycket svartvita bilder, och jag ääälskar svarvitt! På andra våningen var det nutida mode fotografier, med fina färger och klänningar osv. På första våningen så var det mycket svartvitt som sagt, och där fanns även många bilder på kändisar. Jag gillade en bild på Marilyn Monroe, som var liksom naturlig och inget posande utan hon såg fundersam ut på något sätt, som en bild man tar som blir som den blir.
När vi kom in på själva utställningen så ser jag på min högra sida att det hänger ett stort svartvitt fotografi på Bowie, ååh vad glad jag blev då :D Bowie är ju min husgud, eller idol eller vad man nu vill kalla det, kärt barn har många namn. Jag önskar att jag kunde visa alla fina bilder, eller åtminstone visa mina favoriter, men det får man ju inte göra.
Men gå gärna in på:
href="http://fotografiska.eu/Museet/Utstaellningar/Fashion!-modefotografi-genom-tiderna">
under bilden där finns det en knapp som det står ''nästa'' på och en av mina favorit fotografier från uställningen är den med Scarlett Johansson i slips och kavaj som ni kan se där.
Jag har fått mycket inspiration och vill börja fota svartvitt igen, eller ja, man får göra bilderna svarvita i datorn för min kamera har ingen inställning som gör att man kan fota svarvitt.

Nej nu ska jag mixa ihop min fruktsmoothie och spela lite sims3 å sen sova.

Kram