Förbud att kopiera från redjuliet's blogg!

Det är förbjudet att kopiera
eller spara bilder och texter som finns i min blogg!
Vänligen respektera detta!
Frågar först!

lördag 13 november 2010

Hejhej!

Har varit hos Carro o A. Jag åkte dit med Amanda och när vi kom hem till Carro så gjorde hon pastasallad, asgott! Sen så gick vi och plockade äpplen och gjorde äppelpaj med vaniljsås, mums mums mums! Jag ska äta lite nudlar nu och titta på Sagan om ringen som börjar på 6:an kl 20:00. har bäddat iordning sängen så jag kan ligga där och se på filmen. Men vet ni vad? Mina katter Cheese och Vincent har redan hunnit lägga sig på sängen haha, jag kommer inte få plats! Men jag får putta undan dem lite och så får vi trängas i sängen, haha.
Time to make noodles.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt det låter med katterna :D

Hoppas att du ni fick plats alla tre :D

Tack själv, hade jätte trevligt! :D