Förbud att kopiera från redjuliet's blogg!

Det är förbjudet att kopiera
eller spara bilder och texter som finns i min blogg!
Vänligen respektera detta!
Frågar först!

torsdag 18 november 2010

Taco-paj

Ikväll ska jag laga taco-paj, ska bli spännande att äta sen:)

Har varit och handlat kattmat samt ingredienser till middagen och Juice och bananer som jag ska göra smoothie av sen.
Det blir Smoothie med juice,banan, hallon och kanske mango eller blåbär
Jag brukar dricka smoothie på kvällen, istället för godis.
Jag var helt beroende av godis och choklad, men mest choklad förut.
Nu har jag bestämt att det bara blir godis på lördagar.
''De blir inge dodis för däj då'' (internskämt)

Imorgon ska jag på midda hos mor och far, morfar kommer också, han ska få
en julklapp av mig eftersom han ska resa till Spanien och vara där tills Januari.

Nu ska jag ta en cigg och dammsuga blä

Inga kommentarer: