Förbud att kopiera från redjuliet's blogg!

Det är förbjudet att kopiera
eller spara bilder och texter som finns i min blogg!
Vänligen respektera detta!
Frågar först!

lördag 27 november 2010

Update

Snön ligger vit på taken, endast Jenji är vaken... haha skoja.

Ska prata med familjen i Amerikatt snart, oh vad jag saknar dem...
Jag önskar att jag kunde resa dit, men det är dyrt.
Nu lyssnar jag på julmusik, härligt:)

Nu ska jag sätta mitt kamerabatteri på laddning, ska fota natur imorgon, vinternaturen kan man kalla det också.
Jag vill gärna gå på Globens Luciakonsert, men har insett att det blir för stressigt och dyrt.
Men jag klarar mig utan Luciakonserten, har sett den flera gånger förut.
Imorgon ska jag spela bingolott med mamma och pappa, haha, ganska kul, iaf när man
har en lott:) Morfar ska åka till Teneriffa imorgon och vi fick en varsin bingolott av honom idag. Jag gav morfar choklad i julklapp, han blev glad, tror jag:)
Åt middag hos mina föräldrar idag, morfar var med också, sen åt vi bakelser och spelade kort.

Trevlig resa morfar! Jag älskar dig! (även om du inte kommer läsa detta)

1 kommentar:

Anonym sa...

"endast Jenji är vaken" hihi! :D

Snart ses vi! miss U! :D

Kan du inte ta med dig en julig skiva då? Jag har ingen :P Jag ska köpa glitter som vi kan ha i håret när vi ska till Johanna :D

shit e så nervös inför besöket med catrin! :D