Förbud att kopiera från redjuliet's blogg!

Det är förbjudet att kopiera
eller spara bilder och texter som finns i min blogg!
Vänligen respektera detta!
Frågar först!

söndag 23 oktober 2011

gråt

gråter och gråter och gråter.

cyklade hem från mataffären nyss.
En grupp ungdomar varav en kille säger: cykla cykla så du blir smal.
En av tjejerna säger: hennes mage hänger.

Jaha?
fan va ELAKT! Jag är så ARG FAN HELVETE!!!!!!!
Jag är jätteledsen.
Jag VET ATT JAG ÄR JÄVLIG TJOCK DOM BEHÖVER FAN INTE SÄGA DET JAG VET!
Det är ju klart att jag fattar att jag är tjock å ful, de ska fan
ha en smäll på käften jävla fittungar!
Och jag som skulle träffa en kompis imorrn, efter detta så vet jag
inte om jag ska gå ut något mer, kommer va rädd att folk fortsätter klanka
ner på min fula kropp.


Ursäkta mina svordomar i detta inlägg men jag är ARG och det är därför.

2 kommentarer:

LaLuna sa...

jävla kukungar!! Men du, du är INTE ful!
Jo det där med ögonen har jag hft förut jag med. Men aldrig så att hela kroppen liksom krampade. Men det är skitjobbigt när det blir sådär med ögonen. Jobbigt att du gick med det så länge. Jag åt clozapine förut men i fredags bytte vi till cisordinol. Se har jag 200mg nozinan på kvälln plus lugnande och sömnmedecin. Har haft cisordinol förut och den har vart bra. Nackdelen är att ögonen liksom hänger lite så alla tror att jag är typ drogad och skittrött. Lite seg blir jag, men det ser så mycket värre utan det är. Kram på dig vännen!

LaLuna sa...

Ja jag vet hu de är med alla dessa blodprover. Har ätit clozapin jag med. Men hög dos och då när de höjde gick jag upp i vikt, 20kg på 3 månader...nu kämpar jag mig ner igen. Därför trappade jag ut clozapinet. Nu äter jag cisordinol som huvudmedecin.
Kram på dig